دانلود فيلم ايراني با لينك مستقيم

۶۳ بازديد

توماس (O'Brien) و دوستان پس از فرار از سازمان شوم WCKD در فيلم آخر ، سعي در نجات دوست هنوز اسير مينو (كي هونگ لي) دارند. اما پس از طاعون "شعله ور شدن" بسياري از مردم را كشته و ديگران را به هيولا شبيه زامبي تبديل مي كنند.

سه گانه كتاب هاي پرفروش جيمز داشنر از كتاب هاي پرفروش با يك فرضيه ظريف شروع شد - فراموشي بيدار در پيچ و خم هاي تحت كنترل هيولا. بايد بفهمد كه چه اتفاقي مي افتد - اما توسط رمان سوم به روحيه اي بسيار پيچيده و غالبا رضايت بخش تبديل شده است. خوشبختانه ، اين سازگاري به اندازه كافي شل شده است تا با استفاده از طرح هاي عظيمي از طرح خود كنار بيايد و تقريباً به طور كامل روي هيجانات متمركز شود.

حتي يك كارت ويزيت نامه يا صداپيشه براي يادآوري شما نيست كه چه كسي ، چه كسي يا چه چيزي است كه به محض پيوستن به اين عمل به اين مرحله رسيده ايم. شما بايد به تدريج با هم جمع شويد كه توماس (ديلان اوبراين) و دوستانش نيوت (توماس بردي-سانگستر) و فرايپن (دكستر دارن) از ماز جان سالم به در برده و با ماركت سياه خورخه (جيانكارلو اسپوزيتو) ، او را همبازي كرده اند. بخش برندا (روزا سالازار) و مبارز آزادي وينس (بري فلفل). هيچ وقت براي معرفي نيست! هر شش نفر درگير يك قطار قطار جسورانه هستند (زيرا اگر به Fast Five نزديك باشيد نمي توانيد اشتباه كنيد) تا بتوانيد مينيو اسير شده (كي هونگ لي) را آزاد كنيد.

اين امر تا حد زيادي براي برنامه ريزي پيش مي رود ، اما برخي از دوستانشان در برابر طاعون شعله ور كه جمعيت را ويران كرده است مصون هستند ، هنوز در دست سازمان قدرتمند WCKD هستند ، كه افسوس شركتي نيست كه به الكوپ ها اختصاص يابد. بنابراين مي توان از طريق بيابان آلوده به شعله ور فلر به آخرين شهر ، يك دژ كه تحت كنترل WCKD است ، كمك كرد و در صورت زنده ماندن و زنده ماندن ، ممكن است كليد نجات جهان را حفظ كند. دانلود فيلم ايراني با لينك مستقيم

فيلم هاي اول و دوم يك صحنه تعقيب و گريز طولاني ، با كارگردان وس بال و فيلمنامه نويس T.S. نورلين روايت را به استخوان منتقل مي كند. اين روند سرعت را حفظ مي كند اما بيشتر به يك نبرد در حال اجرا تبديل مي شود ، يكي كه به خوبي طراحي شده بودجه بسيار بيشتري را نسبت به آنچه كه احتمالاً مي توانست داشته باشد نشان مي دهد. مسلماً برخي از اين اقدامات نمي توانند كمك كنند اما احساس آشنايي دارند: اين يك مأموريت است كه به مكاني محافظت شده وارد شويد و بعد از آنكه گاهي اوقات هيولا را غافلگير مي كنيد ، بيرون برويد. با وجود بسياري از موضوعات طرح هاي شل هنوز هم پيوند خورده است - به ويژه داستان جوداي شخصي خود ، ترزا (كايا اسكوداريو) - حتي يك نسخه ويرايش شده نيز دو ساعت طول مي كشد تا بگوييد ، و حفظ تنش يا ترساندن براي آن طولاني دشوار است.

با اين حال ، به زيبايي شليك شده است و به اندازه كافي خوب بازي كرده است تا بتواند كمي احساسات را تحمل كند. با توجه به اين كتاب منبع غيرمسئول ، و به دنبال تأخير بيش از يك سال براي اجازه دادن به اوبراين از يك آسيب جدي كه در اين مجموعه متحمل شده است (كه خوشبختانه به نظر مي رسد به طور كامل بهبود يافته است) ، ممكن است انتظار داشته باشيد كه اين سريال راه را محو كند. دنباله هاي متنوع انجام شد. اما با از دست دادن بدترين عناصر نقشه (پيوندهاي رواني ، زمان شما به پايان رسيده است) ، و باعث مي شود كه عالي به نظر برسيد و با تمركز روي اكشن ، توپ و تيم اين مسئله را بهتر از آنچه حق تصور ما را داشته است ، رقم زده اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.