دانلود فيلم اگزما

۱۷ بازديد

دانلود فيلم اگزما

دانلود فيلم اگزما

دانلود رايگان فيلم اگزما با لينك مستقيم

نام فيلم : اگزما

ژانر فيلم : اجتماعي

مخاطب : بزرگسال

نوع فيلم سينمايي

محصول : ايران

كارگردان و نويسنده : مهران مهدويان

بازيگران : شيوا مكي‌ نيان، ديبا زاهدي، حسام محمودي، كريم اميني، كميل عليپور و نادر فلاح.

خلاصه فيلم اگزما : رويا در تلاش است زندگي خود را در آرامش نگه دارد، از طرفي نمي خواهد شوهرش از گذشته اش با خبر شود. او در اين مسير با مشكلاتي مواجه مي شود.

 

فيلم اگزما بزودي از رسانه دانلود روز

براي درج آخرين اخبار در كانال ما عضو شويد :  DLROOZ_com@

دانلود ديگر فيلم ها » دانلود فيلم ايراني____________________________________عكس هاي فيلم اگزما :exema[dlrooz.com]____________________________________تيزر فيلم اگزما :[embed]http://ir31.uploadboy.com/d/rnneuz5ljajvrp6hqusdxrme6uzxqpizgvacnbxiwclsvnlazdqv3cq5ajnkhocu64bk7jd4/exema.mp4[/embed]

پماد‌های مورد استفاده برای درمان اگزما بستگی به نوع و شدت بیماری دارند. یکی از بهترین پمادها درمان اگزما پمادهای حاوی کورتیکواستروئیدها هستند. این پمادها موادی مانند هیدروکورتیزون را به عنوان مواد فعال دارند که به کاهش التهاب، حکه و قرمزی پوست کمک می‌کنند. این پمادها به دلیل خواص ضد التهابی و ضد حساسیتی که دارند، می‌توانند به کاهش علائم اگزما مانند خارش و تحریک کمک کنند.

 

همچنین، پمادهای حاوی مواد مرطوب‌کننده نیز برای مراقبت از پوست در افراد مبتلا به اگزما بسیار موثر هستند. این پمادها علاوه بر حفظ رطوبت پوست، ممکن است به بهبود سلامت پوست و کاهش خشکی و ترک‌های مرتبط با اگزما کمک کنند. مهم است که قبل از استفاده از هر پماد یا محصول دیگری، با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین درمان بر اساس نیازهای شخصی شما مشخص شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.