آموزش و خدمات ميكروبليدينگ ابرو (فيبروز ابرو) در غرب تهران

۱۷ بازديد

در سري وبلاگ هاي موجود تصميم دارم مطالب مهم سايت ويكي پديا را براي كساني كه دنبال كننده وبلاگ هاي من هستند منتشر كنم شايد از خود بپرسيد چرا مزاياي اين مقالات چي هست يكي از مزاياي اين مقالات اين است كه به زبان فارسي روان تبديل شده و به راحتي قابل خواندن مي باشد يكي ديگر از مزاياي اين مقالات فونت و ترتيب كلمات است از اينكه وبلاگ ما را را دنبال مي كنيد از شما تشكر مي كنيم و آرزو داريم بتوانيم مقالات خوبي را براي شما فراهم كنيم

لطفا توجه داشته باشيد اين مطلب داراي منبع است و در انتهاي مقاله مي توانيد منبع به همراه لينك را مشاهده كنيد

خدمات ميكروبليدينگ

بي مقدمه در اين مطلب از نام كلمه ميكروبليدينگ به خيلي از موارد دلخواهتان مي‌توانيد برسيد. اگر ابروهاي كم‌پشتي داريد و يا از آرايش كردن ابروهاي خود بصورت مداوم خسته شده‌ايد و مي‌خواهيد هميشه و همه جا حتي مواقعي كه از خواب بيدار مي‌شويد، ابروهاي طبيعي و قشنگي داشته باشيد  بهتر است با كلمه ميكروبليدينگ بيشتر آشنا شويد. اين روش با استفاده از تيغ يا بليد، رنگ را به لايه‌هاي زيرين پوست انتقال داده كه گاهاً با كمي خونريزي همراه بوده و رنگ را تا حدود قابل توجهي به عمق نفوذ پوست مي‌برد و اثري ماندگار و طبيعي بر روي چهره افراد مي‌گذارد.

اين تكنيك كار سخت و پيچيده‌اي نيست و نياز به زمان زيادي ندارد و بسته به مدل و طراحي بر روي چهره افراد مي‌تواند جذابيت بيشتري به چهره آنان بدهد گاهاً حدود دو ساعت و يا شايد كمتر، زمان نياز است كه بتوانيد نتيجه خوبي از آن بگيريد.

مزيت‌هاي تكنيك ميكروبليدينگ فيبروز

به دليل نفوذ كمتر بر روي عمق پوست اين تكنيك بسيار طبيعي جلوه مي‌نمايد.

اين امكان را ميسر مي‌سازد كه فرد درصورت تمايل مدل ابروي خود را تغيير دهد.

پس از انجام ميكروبليدينگ يا فيبروز ابرو، شخص موهاي طبيعي ابروهاي خود را نه تنها دارد بلكه باعث تقويت آن نيز شده است.

فرد ديگر نيازي به استفاده از آرايش بصورت مداوم ندارد و با انجام اينكار مي‌تواند چهره طبيعي خود را حفظ نمايد.

تفاوت تكنيك ميكروپيگمنتيشن با ميكروبليدينگ

در روش ميكروبليدينگ، از سوزن‌هايي بنام بليد استفاده مي‌شود كه توسط آن رنگ به داخل پوست نفوذ كرده و همانطور كه گفته شد تا سطح كمتري از لايه پوست را درگير مي‌نمايد و به همين دليل است كه ماندگاري كمتري نسبت به ميكروپيگمنتيشن دارد اما ظرافت كار آن واقعا قابل توجه است و طبيعي بودن قشنگي را از خود به جا مي‌گذارد.

تاثيرات ميكروبليدينگ فيبروز بر روي افراد

جالب است كه بدانيد افرادي كه از اين تكنيك طبيعي استفاده مي‌كنند در روز اول خيلي خرسند، خوشحال و هيجان زده هستند كه داراي ابروهاي زيبايي شده‌اند اما در روزهاي آتي مقداري اثر آن كمرنگ شده و فرد احساس مي‌كند رنگ ابروهاي خود را بتدريج از دست مي‌دهد اما جالب تر اينكه ابروها در حال گرفتن رنگ و جلوه طبيعي به خود هستند و اينكار حتي پس از ترميم فيكس شده و تا مدت طولاني شكل  طبيعي خود را حفظ مي‌نمايد و باز هم آن شخص خوشحالي روز اول خود را احساس مي‌نمايد.

هزينه ، قيمت و تعرفه ميكروبليدينگ ابرو (فيبروز ابرو)

كليه هزينه ها در اين زمينه متفاوت بوده و با توجه به نوع و سطح كار تعيين مي گردد. شما در كلينيك تخصصي ما ، از مناسب ترين تعرفه در كنار كيفيت، ظرافت و دقت كار بهره خواهيد برد. جهت اطلاع از نحوه و شرايط و تعرفه و هزينه خدمات ميكروبلدينگ ابرو لطفاً با ما تماس بگيريد.

آموزش ميكروبليدينگ ابرو (فيبروز ابرو) در غرب تهران

چنانچه قصد داريد شما نيز يكي از هنرآموزان اين حرفه باشيد، فاصله زيادي تا محقق شدن آرزوهايتان وجود ندارد. كافيست در دوره هاي آموزشي ميكروبلدينگ ابرو (فيبرو ابرو) در غرب تهران كه توسط اينجانب برگزار و اجرا مي گردد به طور كامل با مباحث اين حوزه و نحوه انجام به صورت كاملا عملي برخوردار گرديد. ضمناً كليه هنرآموزان عزيز از پشتيباني آنلاين دائم برخوردار خواهند بود. خدمات ميكروبليدينگ نچرال با سبك انحصاري همراه با ۲ شيدينگ، ميكروشيدينگ و شيدينگ دستي با استفاده از سوزن آكادمي في اروپا و رنگ‌هاي گياهي معدني امريكايي انجام مي‌گردند.

هزينه و تعرفه آموزش ميكروبليدينگ ابرو (فيبروز ابرو) در غرب تهران

جهت اطلاع از تعرفه و قيمت شركت در دوره هاي آموزش ميكروبليدينگ (فيبروز) كافيست با ما تماس بگيريد.

س با انجام اين تكنيك فوق العاده، زيبايي طبيعي صورت خود را افزايش دهيد. در دنياي امروز، ميكروبليدينگ به عنوان يك دانش پزشكي در زمينه زيبايي شناخته مي‌شود. ما افتخار داريم شما را در انجام خدمات ميكروبيلدينگ با بهره گيري از بهترين امكانات جهت رضايت شما مشتريان عزيز ياري رسانيم.

منبع: https://fatemehhabashi.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.